Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Obnova místní komunikace v ul. 17. listopadu, Šluknov
Odesílatel Michal Bušek
Organizace odesílatele Město Šluknov [IČO: 00261688]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 22.06.2022 07:53:06
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
omylem byla vložena výzva z již proběhlého výběrového řízení. Tato se nahrazuje výzvou se správným zněním (příloha + zadávací dokumentace). S ohledem na skutečnost, že ostatní podklady jsou v pořádku (PD, položkový výkaz výměr, atd.), zůstávají termíny na předložení nabídek, termíny realizace atd. v původním rozsahu (předložení nabídky 11.07.2022 do 9:00 hod.)


Přílohy
- Výzva k předložení nabídek - komunikace 17. listopadu, Šluknov-sign.pdf (558.15 KB)

Původní zpráva

Datum 20.06.2022 08:09:33
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den.
Prosím o upřesnění Zadávací dokumentace. Jaký je přesný název akce? V Zadávací dokumentaci se všude píše jako "Obnova místních komunikací ve Šluknově v roce 2021". A jako místo plnění se v ZD uvádí "... v ulicích B.Němcové a Dvořákova ...", s termíny pro frézování od 21.7.2021 a 20.8.2021 a pro ostatní práce od 1.10.2021 do 21.10.2021, s předpokládanou hodnotou 2,780 m. Kč bez DPH. Můžete prosím tyto údaje oproti údajům uvedeným v záložce "Informace o veřejné zakázce" upřesnit? Děkuji za odpověď.